Правила участі у веб-квесті

Сьогодні поняття «квест» визначається як аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.

Веб-квест – це сайт або блог в Інтернеті, з яким працюють учасники, досягаючи поставленої мети. 

Вперше технологія «веб-квест» (WebQuest) була використана влітку 1995 року Берні Доджем, професором освітніх технологій Університету Сан-Дієго (США).
Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.

Процес

Для того, щоб взяти участь, вам потрібно поділитись на групи по 2-4 учнів, або виконувати завдання самостійно.

 Кожен учасник групи повинен брати активну участь у обговоренні та вирішенні поставлених завдань, стати компетентним спеціалістом у обраній галузі завдань.
На завершення роботи кожній групі потрібно прийняти спільне рішення щодо розв'язання задач та оформити звіт.
Відповіді на теоретичні запитання можна залишати в коментарях, вказуючи автора відповіді та клас навчання.
Розв'язані ребуси та кросворди, а також інші матеріали можна подавати як в паперовому, так і в електронному вигляді до кінця тижня (п'ятниці 21 лютого 2014 року) вчителям математики.  
Підсумки виконання завдань квесту будуть підведені на основі оцінювання відповідей на теоретичні запитання (буде враховано першочерговість коментаря, а також правильність і вичерпність відповіді), а також оцінювання практичних завдань, виконаних учасниками квесту і зданих для перевірки. 
Переможці будуть визначені для кожної паралелі класів окремо. Призерів чекають бонуси та інші приємні несподіванки.
Критерії оцінювання
    Разом з усіма учасниками своєї групи переглньте критерії оцінювання роботи над веб-квестом. На кожному етапі ви можете отримати від 1 до 3 балів (середній рівень - 1 бал, достатній - 2 бали, високий рівень - 3 бали). Загалом, максимальна оцінка становить 12 балів.


Середній ( 1 бал)
Достатній (2 бали)
Високий (3 бали)
Розуміння завдання
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
Робота демонструє точне розуміння завдання
Виконання завдання
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
Результат роботи
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
Творчий підхід
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогрупи


               

Немає коментарів:

Дописати коментар