Сьогодні поняття «квест» визначається як аматорське
спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання
заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.
Веб-квест – це
сайт або блог в Інтернеті, з яким працюють учасники, досягаючи поставленої
мети.
Вперше технологія «веб-квест» (WebQuest) була використана влітку
1995 року Берні Доджем, професором освітніх технологій Університету Сан-Дієго
(США).
Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для
виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Процес
Для того, щоб
взяти участь, вам потрібно поділитись на групи по 2-4 учнів, або виконувати завдання самостійно.
Кожен учасник групи повинен брати активну
участь у обговоренні та вирішенні поставлених завдань, стати компетентним
спеціалістом у обраній галузі завдань.
На
завершення роботи кожній групі потрібно прийняти спільне рішення щодо
розв'язання задач та оформити звіт.
Відповіді на
теоретичні запитання можна залишати в коментарях, вказуючи автора відповіді та
клас навчання.
Розв'язані ребуси та кросворди,
а також інші матеріали можна подавати як в паперовому, так і
в електронному вигляді до кінця тижня (п'ятниці 21 лютого 2014 року)
вчителям математики.
Підсумки виконання завдань
квесту будуть підведені на основі оцінювання відповідей на теоретичні запитання
(буде враховано першочерговість коментаря, а також правильність і вичерпність
відповіді), а також оцінювання практичних завдань, виконаних учасниками квесту
і зданих для перевірки.
Переможці будуть визначені для
кожної паралелі класів окремо. Призерів чекають бонуси та інші приємні
несподіванки.
Критерії
оцінювання
Разом
з усіма учасниками своєї групи переглньте критерії оцінювання роботи над
веб-квестом. На кожному етапі ви можете отримати від 1 до 3 балів (середній
рівень - 1 бал, достатній - 2 бали, високий рівень - 3 бали).
Загалом, максимальна оцінка становить 12 балів.
Середній (
1 бал)
|
Достатній (2
бали)
|
Високий (3
бали)
|
|
Розуміння
завдання
|
Включені матеріали, що не мають безпосереднього
відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не
аналізується і не оцінюється
|
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє
відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї;
використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне розуміння завдання
|
Виконання
завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна
або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться
спроби оцінити або проаналізувати інформацію
|
Не уся інформація узята з достовірних джерел;
частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
|
Оцінюються роботи різних періодів; висновки
аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела
цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
|
Результат
роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні
непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Точність і структурованість інформації; привабливе
оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації.
Робота схожа на інші учнівські роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся
інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і
відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу,
визначеність позиції
|
Творчий
підхід
|
Учень просто копіює інформацію із запропонованих
джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою
веб-квеста
|
Демонструється одна точка зору на проблему;
проводяться порівняння, але не робляться виведень
|
Представлені різні підходи до вирішення проблеми.
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору
мікрогрупи
|
Немає коментарів:
Дописати коментар